keskiviikko 18. huhtikuuta 2007

Sukaton tunnustautuu

Hei,

Minä olen eloni aikana neulonut tasan yhden sukkaparin joskus kauan sitten ala-asteella, ja lopputulos oli erikokoiset sukat, joista isompikin oli liian pieni minulle jo silloin. Viime talvena neuloin yhden polvisukan. Olen kuitenkin ihastellut useampia suloisia polvisukkia, jotka kävisivät niin hyvin söpötyttökenkieni ja hameiden kanssa. Kunnianhimoisena aloitettakoon tästä monimutkaisimmannäköisestä, ja itketään sitten vaikka lopuksi, jos menee mönkään.

Haaveilen siis polvisukkapituisista baijerilaisista, joten mahdollisesti joutuu hieman sähläämään lisäsilmukoiden sun muiden kanssa (?). Ilmeisesti täällä kuitenkin oli joku toinenkin, joka haluaisi nämä pidempinä, voidaan varmaan pähkiä yhdessä (= se viksumpi toinen pähkii ja meikä kiittää ja kumartaa ;).

Lankaa minulla ei vielä ole, eikä puikkojakaan eikä oikein aikaakaan. Aloittanen projektin siis vasta wapun jälkeen selvittyäni muuttohärdellistä.

PS. Ainiin, oon strilla @ #neulonta. Minulla ei ole blogia, koska sille kasautuisi liikaa päivityksen painetta. Siksipä minulla on sivut, jotka eivät syyttävästi huutele päivityksentarvettaan. Ainakaan kovin usein.

Ei kommentteja: