perjantai 4. toukokuuta 2007

Hidasta etenemistä täälläkin

Ensimmäinen mallikerta ensimmäiseen sukkaan on valmis, hyvä minä. Melkoisen hitaasti työ tuntuu etenevän, mutta ei näillä sukilla ole kiirettä. Eilisessä neuletapaamisessa sain muutamia kullanarvoisia vinkkejä neulomista helpottamaan, kiitos Taija K. Olin jo aamulla rakentanut paperille mallikaaviot järjestykseen (työpaikan kopiokonetta ja työaikaa hyödyntäen, hyi minua) ja lisännyt kaikki tarvittavat kierretyt silmukat, lisäksi olin värittänyt erilaiset silmukoiden kääntelyt eri väreillä. Opin, että PostIt-lapuilla on voi helpottaa rivillä pysymisongelmaa ja että "pudotettavia" silmukoita tuetaan etusormella niin ne eivät pääse putoamaan liian alas.

1 kommentti:

Taija K kirjoitti...

Hyvä että horinoistani on joskus jotakin hyötyäkin ;o) Minun sukkani ei ole edennyt neuletapaamisen jälkeen, sen sijaan sen järkyttävän värisen sukan olen tikuttanut valmiiksi.