sunnuntai 13. toukokuuta 2007

Kiitos Outi!

Päätin olla rohkea ja purkaa pilalle menneen mallikuvion, lätkämatsin aikana kokeilen vielä kerran. Sydän pamppaillen päästin silmukat puikoilta ja purin eiliset neulomukseni, kun sitten sain silmukat takaisin puikoille aloitin rohkeasti alusta. Ensimmäinen kerros sujui hyvin, mutta toisella kierroksella silmukat kääntyivät mielestäni väärinpäin eli nurjat tulivat päälle, joten otin rakentamani mallikaavion vielä kerran tarkasteluun ja löytyihän se virhe. Olin onnistunut kirjoittamaan twistien selitykset väärinpäin tuohon laajempaan kaaviooni (ensimmäisen mallikerran tein alkuperäisen ohjeen avulla). Nyt pitäisi onnistua eli ei kun takaisin sohvalle.

Itselle muistiin: ole tarkkana merkkien selitysten kanssa ja tarkasta ne moneen kertaan. Minulla on varmaan jonkinasteinen hahmotushäiriö, en tahdo millään erottaa noita vastakkaisia neulontamerkkejä toisistaan ja siksi väritin merkit helpottamaan työtä.

4 kommenttia:

Taija K kirjoitti...

Hyvä että virhe löytyi! Minä aloitin eilen kantapäätä, ja luulin tietäväni ulkoa, mitä ssk tarkoittaa.. En tiennyt, piti kurkata netistä ja purkaa. Onneksi vain yksi kerros, kun heti tajusin tehneeni väärin liian suuresta silmukkamäärästä.

Outi kirjoitti...

Oi, ihan loistavaa että homma selkeni, mä olinkin tässä vielä aikeissa lähettää sulle äs-postia että ne twistit näyttää menevän väärin päin :)

Onnea kovasti matkaan!

Tui kirjoitti...

Onnea matkaan! Minä joudun usein useampaan kertaan tutkimaan kaaviota ennen kuin _oikeasti_ ymmärrän mitä siinä seisoo.

Micheleknits kirjoitti...

Please English. Love to join love the socks
michele_7748@yahoo.com