lauantai 21. huhtikuuta 2007

Esittelyä ja sukanalkua

Hei, olen Niina ja olen lanka-addikti! Minulla on blogi nimeltä Knitter's block ja pyörin irc:ssä neulontakanavalla nimimerkillä niinushka (yksi lapsuuden lempinimiä, sen siitä saa kun oli venäjää puhuva mummo).

Aloittelin eilen sukkia kun olin kotona sairaana ja tähän asti pääsin. Ei ehkä mikään paras malli pienessä kuumepöhneessä mutta aika hyvin silti suoriuduin. Toista puolta en näytä kun siellä on tuossa perhospalmikossa alussa outo kohta, mutta en silti pura, se jää lahkeen alle kuitenkin...

Lankana minulla on sen muistamani Opal Unin sijaan Regian ohut sukkalanka, purppuranvärinen kuten kuvasta näkyy. En nyt ihan vielä ole kauhan myyty malliin. Siinä Eunnyn vihertävänä se näyttää todella upealta, mutta en tiedä onko tämä hyvä väri malliin, ehkä liian tumma - ja onko tuo nyt muutenkaan sen kaiken vaivan väärti. Sillä tarkkaavaisuutta malli vaatii. Ehkä neulon vielä pari mallikertaa ennenkuin päätän jatkanko vai lopetanko. En varmaankaan voi neuloa ihan ohjeen mukaista vartta, minulla kun on vain 100g lankaa ja jalan koko 39 ja ohjeen mukaan 100g riitti suunnilleen 36-37 kokoiseen sukkaan. Mutta en kyllä muutenkaan pidä kauhean pitkävartisista sukista.

Mutta lopetan raportin sukkatehtaalta tähän!

1 kommentti:

Makepeace75 kirjoitti...

Ihana väri! Violetti on lempparini.. :o) Kyllä tuosta mallineule erottuu ihan hienosti ainakin kuvassa.