tiistai 17. huhtikuuta 2007

Minä kans!

Moikka, olen Makepeace75. Päätin sitten minäkin uskaltautua ihka ensimmäiseen KALiini, sillä Eunnyn malli on kerrassaan upea. :o) Toivottavasti se ei osoittaudu liian kovaksi pähkinäksi.

Olen kolmekymppinen käsillätekijä niin ammattini kuin harrastusteni puolesta. Löysin neulomisen uudelleen noin puolitoista vuotta sitten ja palasin lähinnä vanhaan maniaani eli sukkiin. Kovin suurten kappaleiden neulomiseen minulla ei ole kärsivällisyyttä.

Omien Baijerilaisteni aikataulusta minulla ei ole mitään hajua, mutta onneksi aikaa ei ole rajoitettu. Viimeistään eläkepäiviksi? ;D Ohjeen olen kyllä printannut jo hyvän aikaa sitten, joskus viime syksynä. Vielä en ole päässyt asiassa ohjeen säännöllistä ihailua pidemmälle, mutta vakaa aikomus kyllä on. Lankakauppaankin täytyy päästä katsomaan "sillä silmällä". Ihana tekosyy! ;o) Rakastan palmikoita, vaikka minulla ei ole niistä vielä kovin suurta kokemusta. Mm. parit Brigidit olen tehnyt, joten perusteet ovat hallussa. :o)

Höpinöitäni käsitöistä ynnä muusta löytyy blogistani.

Ei kommentteja: